Обмін та повернення
Ми хочемо, щоб кожна Ваша покупка була вдалою. Якщо з будь-яких причин товар Вам не підійшов — Ви маєте законне право його повернути або обміняти.
14 календарних днів на рішення
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», Ви можете обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту отримання (день отримання не враховується).
Умови прості:
- товар не був у використанні, немає пошкоджень, подряпин;
- збережено товарний вигляд, упаковку, етикетки та ярлики;
- наявні всі комплектуючі;
- є підтвердження покупки (фіскальний або електронний чек, номер замовлення чи виписка з банку);
- подати заяву про повернення товару.
Ваш вибір:
- обміняти товар на аналогічний (якщо він є у наявності);
- вибрати іншу модель з перерахунком вартості;
- повернути кошти у повному обсязі.
Повернення коштів
Ми здійснюємо повернення тим самим способом, яким Ви оплатили покупку, або іншим за домовленістю. Повернення коштів відбудеться не пізніше 14 календарних днів після того, як ми отримаємо товар та Вашу заяву.
Відповідно до Закону України «Про платіжні послуги» від 30.06.2021 №1591-IX, користувач, який ініціює повернення коштів, зобов’язаний надати банку інформацію для ідентифікації платника та отримувача за платіжною операцією (ЄДРПОУ або РНОКПП, рахунки IBAN, сума та інші реквізити). У разі неможливості встановлення належного отримувача банк має право відмовити у здійсненні платіжної операції.
Особливості для оптичних товарів:
- Оправа може бути повернена протягом 14 календарних днів, якщо вона у первісному вигляді, без пошкоджень та з усіма комплектуючими.
- Оптичні лінзи (для окулярів), виготовлені або виточені під замовлення в оправу, поверненню чи обміну не підлягають.
- Контактні лінзи, розчини, краплі та аксесуари для догляду є товарами індивідуального користування. Повернення можливе лише у випадку виявлення виробничого браку, підтвердженого експертизою.
- Оптичні лінзи (лінзи для окулярів) після передання Вашого замовлення зі складання окулярів в роботу, поверненню не підлягають.
- ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! У випадку виявлення недоліків товару, такий товар передається на експертизу. Лінза повинна бути повернена в контейнері з розчином і з блістером. При підтвердженні браку здійснюється обмін товару або повернення коштів.
Повернення товару при отриманні
При отриманні товару уважно перевіряйте вміст Вашого замовлення. Ви можете відмовитися від замовлення або його частини безпосередньо в момент доставки, за винятком описаних вище випадків. Товар може бути повернений тільки у своїй непошкодженій оригінальній упаковці. Якщо Ви відмовляєтеся від замовлення при отриманні, доставка за повернення товару оплачується Вами. Виняток: у разі підтвердженого браку товару – витрати на доставку ми компенсуємо.
Після отримання товару наші спеціалісти перевіряють стан товару та комплектацію. У разі виявлення браку, наші спеціалісти погоджують з вами спосіб повернення та обміну товару.
Ми цінуємо Вашу довіру, тому робимо процес обміну чи повернення максимально простим, швидким і прозорим.